יום שני, 14 במרץ 2011

מפגש 9 - אלישע בביוף

בנייה שיתופית של חידון מתוקשב בסביבת טפסים ממוחשבים.
    הכלי בו אשתמש - מחולל הטפסים שי"א.
    המטרה - בנייה שיתופית של חידון מתוקשב, ככלי לעיצוב מטרות בתחום השפה הכתובה.
הביעו האם ניתן לשלב כלי זה בלמידה?

17 תגובות:

שגית וקנין אמר/ה...

ערב טוב,
מחולל טפסים שי"א הוא כלי מעניין ושימושי.
צריך להתאים אותו לתכנים הלימודיים ובכך לייעל אותו.
ערב טוב,
שגית.

מירי אמר/ה...

הכלי הזה שנחשפנו אליו בשבועיים האחרונים על ידך אלישע נראה מעולה.
יהיה כיף ללמוד עליו ולתרגל איתו בעיקר בבחירה של תמונות למשל עם התלמידים או בנושאים אחרים.

בטי הרלב אמר/ה...

כלי מעניין. הייתי רוצה להתנסות בו עוד. מבחינת השימוש בו: לסיום נושא, לסיור מוחין לפני לימוד נושא, למבחן מגוון, להוראה חלופית לתלמיד מתקשה. בהחלט מתאים. מצא חן בעיני הרעיון שניתן לעשות חלוקת עבודה כך שכול אחד יכול לתרום.

מילים ותמונות בצבע אמר/ה...

המפגש מרתק ומעניין
אלישע הפגין כמו תמיד, ידע ומקצועיות בשילוב של סבלנות רבה לתהליך הלמידה שלנו.
מה אעשה עם הכלי?
ימים יגידו
כרגע אתנסה
ואז אחליט
חגית פרנקל

שלומית בנימיני אמר/ה...

שלום לכולם!
תודה רבה אלישע, היה מעניין מאוד, נותן הרבה חומר למחשבה.
בוער בקצות האצבעות להתחיל ולהתנסות.
שלומית בנימיני

אדוה ר., אלונים אמר/ה...

ההרצאה היתה מעשירה, תודה על החשיפה אשר פותחת אופקים חדשים, אם כי כרגע לא רלוונטי עבורי ליישום.

Unknown אמר/ה...

ערב טוב- מחולל הטפסים הוא בהחלט כלי מעניין. לא הכרתי אותו עד היום. הייתי שמחה לקבל עוד רעיונות על איזה נושאים אתם משתמשים בהם בתוך תכני הלימוד.
מורית וילוז'ני

ענבל סמית אמר/ה...

תודה על לימוד כלי נוסף, נראה מאד שימושי, האופציה של הוספת תמונה שחסרה בטפסים של גוגל נמצאת כאן ונותנת אופציות לשימוש מגוון יותר, מתאים יותר לחינוך המיוחד. עכשיו צריך להתחיל להתנסות...

ענבל סמית.

מעיין אמר/ה...

הרצאה מרשימה לאלישע ידע רב
וכל פ מפגש אני מרגישה שרב הנסתר על הגלוי...

אנונימי אמר/ה...

ערב טוב,

מחולל הטפסים שי"א הוא כלי מעניין ושימושי.

תודה רבה על חשיפת הכלי.

לירון

נתנאלה אליאסי אמר/ה...

שלום אלישע!
תודה על השיעור המרתק.
אצלנו בביה"ס לא קיים מושג של מורה למחשבים וכך אני כרכזת ומחנכת מלמדת רק שליש מכתות ביה"ס.
אפשרות אחת מיני רבות למחולל הטפםסים היא בעצם העברת שאלון למורים אודות בקיאותם בתחום התקשוב וליצור ע"י השאלונים מיפוי של המורים שמסוגלים ללמד בעצמם וכך אדע אלו כיתות עליי ללמד בעצמי.
ובאותו אופן למפות את הידע של התלמידים באמצעות שאלונים וכך לבחור את נושאי הלימוד.
לילה טוב.\
נתנאלה אליאסי

אפרת אמר/ה...

גם השבוע הכלי שהעביר אלישע היה מעניין ופותח אפשרויות עבודה חדשות. רק התנסות מעמיקה יותר תוכל לסייע לי בהתאמת הכלי לתכנים/נושאים מסויימים.
לדעתי- בשני השיעורים של אלישע- הועבר שפע של מידע שקשה להשתלט עליו כאשר הוא נמסר בע"פ וברצף ללא התנסות מלווה.זה מסוג הדברים שאני מעדיפה להתנסות בהם בליווי מדריך כתוב למשתמש.

גילה אמר/ה...

תודה על החשיפה לכלי. מקווה להשתמש בו בקרוב

אתי אמר/ה...

תודה , כלי שימושי מאוד , אוכל להעריך את העבודה איתו רק לאחר ההתנסות.
אפשר ליצור אתו דפי עבודה ותרגול
מבדקים וכדומה.
תודה
אתי

טלילה אמר/ה...

תודה רבה על השתלמות מרתקת. אלישע כרגיל מפליא ללמד ולהסביר בבהירות רבה.
איני יודעת עדיין כיצד אשתמש בכלי זה. אתנסה ואראה.....
תודה רבה.

אורלי ק. אמר/ה...

תודה רבה לאלישע, דרך נוספת להכין חידונים עשירים המשלבים תמונות בצוותים ואפילו ליצור עם תלמידים. רעיון נוסף ליצור טפסים - לאיסוף נתונים למשל בניתוח התנהגות... אך כמובן צריך להתנסות להתרגל ולהתאים לנעשה בביה"ס.

אסתי צביון אמר/ה...

שמחתי להכיר מחולל טפסים נוסף מעבר לגוגל דוקס...
האפשרויות הנוספות שלא קיימות בדוקס...
ננסה, נלמד..נחשוף אחרים..
וכמובן, תודה לאלישע המדהיםם
חג שמח