יום שני, 7 במרץ 2011

מפגש 8 - לומדים עם אלישע בביוף

לאחר שהכרנו את רש"ת - ככלי עבודה מה דעתכם?
הביעו ושתפו מה אתם חושבים?
תודה

17 תגובות:

מעיין נוימן טולדנו אמר/ה...

מעניין מאוד...
לי באופן אישי היה קצת עמוס.
על מנת שאשתמש ברשת הזו אצטרך הדרכה נוספת יותר ממוקדת.
הרעיון יפה ומיוחד, ושוב כמה הרבה יש ללמוד בתחום התקשוב, כל פעם אני מרגישה שיש לי עוד כל כך הרבה ללמוד ולתרגל.
לילה טוב

בטי הרלב אמר/ה...

שיעור מרתק ביותר!! תודה אלישע שחשפת בפנינו. כלי מעניין וידידותי למשתמש. בהחלט נחשוב ביחד כיצד ליישם בו. אשמח לחשוף את חברותיי המורות לכלי זה. בטי

עליזה אלוני אמר/ה...

אלישע כרגיל מביא דברים מעניינים ושימושים,
נראה כדרך נחמדה וקלילה להעלות כתבות של תלמידים בבית הספר
המון תודה לאלישע
המון תודה לירדן על אלישע..

אדוה דנציגר אמר/ה...

היה מעניין מאד, צריך ללמוד עוד על כלי כתיבת כתבות. אבל נראה שיש הרבה מה לעשות איתו.

תודה

אדוה

אנונימי אמר/ה...

הי מעניין מאוד. צריך מספר שיעורים בנושא.
וכמובן שיכול להיות יעיל מאוד לחינוך המיוחד.
תודה
הילית

אדוה רביד אמר/ה...

שוב הרחבנו אופקים. נחשפנו לכלי שהוא באופן טכני נוח לשימוש. תודה, אדוה ר.

אנונימי אמר/ה...

שיעור מעניין מאד.
תודה לאלישע על חשיפת הכלי, זהו כלי מעניין שיש לי עוד צורך לחקור אותו לעמוק.

תודה רבה ולילה טוב

לירון

מירי אמר/ה...

אלישע כל הכבוד איזה כלי נהדר פותח לנו כאנשי חיגוך הרבה אפשרויות להתמודדות עם החשיבה והכתיבה ועם השיתופיות ההוגנת של הקבוצה הלומדת ביחד.
לילה טוב
מירי

גילה אמר/ה...

תודה על החשיפה לכלי זה. הוא אכן ידידותי אך דורש סביבה בית ספרית מכוונת להיות מקוונת. אני כמורת שילוב קטונתי...
כל שיעור אני חשה את הצורך שלי ללמוד ולהעמיק עוד יותר ובעיקר לתרגל.
גילה

אורלי קאופמן אמר/ה...

תודה רבה על השיעור, היה מעניין להכיר עוד כלי שיתופי, אך באמת כדי לנצל זאת צריך להתמקד יותר ולהתנסות. לאחר שמכירים כל כך הרבה כלים שיתופיים צריך להחליט במה להשתמש...

אתי אמר/ה...

היה מעניין, חושבת שיכול היה להיות מעניין להעביר הדרכה כזו לכל הצוות שלנו בביהס.
מבינה שיש פונקציות רבות שנלמדו בקורסים קודמים שלי אישית חסרים.
תודה
אתי

אסתי צביון אמר/ה...

כמובן שכל שיעור של אלישע הוא...שיעור של א-ל-י-ש-ע!! יוצאים נשכרים...
הכלי נהדר ומעניין מאוד ונכון לאוכלוסייה בבית הספר שלי, הוא יהיה יותר לשימוש המורים. וכמו שירדן אמרה, לשיתוף חומרים. כדאי בהחלט להשתמש בו בהשתלמות הבאה.
נשמח להדרכה נוספת

אנונימי אמר/ה...

ערב טוב!
תודה רבה לכם הצוות ובמיוחד לאלישע. היה מעניין מאוד. אני עדיין לא שולטת בנושא. להפעיל את אתר הכיתה שלי עוד קשה לי, אך אני אשמח להמשיך ולהתנסות בנושא.
מורית וילוז'ני

אפרת אמר/ה...

למרות ההתחלה הקשה... הכלי שהובא ע"י אלישע יכול לשמש מנוף מוטיבציוני נפלא לכתיבה ולפעילות של כתיבה לאורך זמן בגלל הצורך בשכתוב כדי להגיע לרמת פירסום.
אבל... צריך התנסות אישית יותר מעמיקה והדרכה התנסותית שכנראה אפשר לקבל דרך המדריך המצורף לרש"ת.
עניין שלא היה לי ברור:- האם יש צורך בהרשאה מסודרת לשימוש בכלי?
תודה

עינת אמר/ה...

לילה טוב לכולם
תודה לאלישע וירדן היה נחמד.
כלי מעניין .
תודה
עינת

ענבל סמית אמר/ה...

המערכת נשמעת מעניינת וברור שצריך להתנסות יותר על מנת להבין את האיכויות שלה. עם זאת, אני רואה שהתלמידים שלנו, שעבור רובם קריאה מרובה (ולעיתים אף מועטה)הינה מתישה, מתעניינים בתכנים ממוקדים, כגון עלון כיתתי, הרבה פחות מתעניינים בתכנים כלל בית ספריים, ולהרגשתי אם האתר יכיל תכנים רחבים יותר, הם לא יגלו ענין בכך. לכן הייתי שמחה דוקא לפצל ולא להכליל תכנים, אך להבנתי המערכת מיועדת לדבר הכולל יותר. בכל מקרה, אשמח להתנסות יותר כדי להבין את הפוטנציאל של המערכת.
ענבל.

שגית וקנין אמר/ה...

שיעור מעניין ומרתק.
נחשפנו לכלי יעיל וחשוב. על מנת שיהיה פעיל צריך להעמיק את הידע, לקבל הדרכה נוספת וכמובן - לתרגל!
תודה ולילה טוב.